دسته ها

آخرین مطالب

مقالات مرتبط

لیستاستاندارد های ایزو

فرم درخواست

دانلود مستندات

مشاور اخذ گواهینامه ایزو

مشاور اخذ گواهینامه ایزو

مشاور اخذ گواهینامه ایزو در تهران:

مشاور اخذ گواهینامه ایزو در تهران، آیا این همان چیزی است که شما توسط موتور جستجوگر گوگل سرچ کرده اید. احتمالاً شما نیاز به اخذ گواهینامه ایزو برای سازمان یا نیاز به پیاده سازی الزامات استاندارد ایزو دارید.

شرکت هوداک سیستم فرتاک می تواند به عنوان مشاور اخذ گواهینامه ایزو از ابتدای تا انتهای صدور گواهینامه ایزو را در کنار شما باشد.

تیم فنی مجموعه هوداک سیستم فرتاک به عنوان مشاور ایزو در کنار تیم فنی سازمان شما است و مدت زمان اخذ گواهینامه ایزو را برای شما محدودتر و سریعتر می کند.

قبل از دریافت گواهینامه ایزو سازمان شما باید مطلع باشد از روند ممیزی، اعتبار مرجع صدور، اعتبار گواهینامه ایزو همچنین هزینه ها جهت اخذ گواهینامه ایزو.

ما به عنوان مشاور اخذ گواهینامه ایزو در تهران کنار شما هستیم. فرقی نمی کند سازمان شما در تهران به ثبت رسیده باشد یا هر یک از استان های ایران.

سازمان شما می تواند از تیم مشاور اخذ گواهینامه ایزو مجموعه ما استفاده کند تا در حداقل زمان ممکن و با کمترین هزینه ممکن بتواند گواهینامه ایزو را اخذ نماید.

آیا شما می دانید برای اخذ گواهینامه ایزو به چه مدارکی نیاز دارید؟ از تیم مشاور ایزو هوداک سیستم فرتاک بپرسید.

مشاور اخذ گواهینامه ایزو در ایران:

اگر سازمان شما جهت روند تجاری سازی برند خود یا حضور در مناقصات دستگاه های اجرایی نیاز به اخذ گواهینامه ایزو دارد، شما باید اطلاعات فنی مناسبی در مورد اعتبار مرجع صدور گواهینامه ایزو، داشته باشید.

آیا شما در مورد اعتبار سنجی مرجع صدور گواهینامه ایزو و نحوه بررسی اعتبار نهاد صادر کننده گواهینامه ISO اطلاعات کافی دارید؟

شما می دانید طبق آمار رسمی سازمان استاندارد بین المللی ISO، در سال 1399 حدود فقط سه هزار گواهینامه ایزو 9001 معتبر در ایران صادر شده؟

حتما شما هم تعجب کرده اید؟ بله درست است. خیلی از شرکت ها و مدیران کسب و کارها سالانه اقدام به اخذ گواهینامه ایزو می کنند. منتها به دلیل نداشتن مشاور ایزو حاذق و با صداقت اغلب اقدام به اخذ گواهینامه ایزو فیک می کنند.

احتمالاً شما نمی دانید اغلب مراجع صادرکننده گواهینامه ایزو در ایران به صورت فیک ایجاد شده اند.

به صورت عمومی اینکه یک نفر در مورد همه ی موارد اطلاعات داشته باشد خیلی سخت است. مثلاً شما نمی توانید هم در مورد موارد ساختمانی و تاسیساتی اطلاعات داشته باشید هم در مورد ساختارسازی استاندارد بین المللی ایزو.

بنابراین شما نیاز به یک مشاور اخذ گواهینامه ایزو دارید تا بدانید که روند شناسایی مرجع صدور ایزو فیک از مرجع صدور گواهینامه ایزو اصلی چگونه است.

شرکت هوداک سیستم فرتاک به عنوان مشاور اخذ گواهینامه ایزو در تهران در کنار شما است. پس با خیال راحت ابتدا مشاوره رایگان از ما بگیرید سپس با کمک ما در کوتاه ترین زمان ممکن گواهینامه ایزو را دریافت کنید.

اولین موضوعی که شما باید اطلاع داشته باشید در مورد بررسی اصالت و اعتبار گواهینامه ایزو است. بنابراین به ادامه مقاله می پردازیم.

بررسی اعتبار مراجع صادر کننده ایزو در ایران:

شرکت های بسیار زیادی در ایران گواهینامه ایزو صادر می کنند. آیا تمامی این شرکت ها مجوز لازم را جهت اخذ گواهینامه ایزو دریافت کرده اند؟

برای اطلاع از شرکت های گواهی دهنده ایزو در ایران بهتر است ابتدا بدانید سازمان اعتبار دهنده به مرجع صدور ایزو در ایران کیست.

سازمانی که در کشور ایران مجوز می دهد به مرجع صدور جهت صدور گواهینامه ایزو، مرکز ملی تایید صلاحیت ایران “NACI” است.

آیا سازمان شما به یک برگه کاغذ به اسم گواهینامه ایزو نیاز دارد؟ یا اینکه می خواهد گواهینامه ایزو دریافت شده توسط جوامع بین الملل تایید شود.

سازمان شما نیاز دارد توسط مرکز ملی تایید صلاحیت ایران گواهینامه ایزو شما مهر و تایید شود. آیا می دانید از چه شرکتی گواهینامه ایزو بگیرید که مهر تایید NACI را داشته باشد؟

تیم فنی هوداک سیستم فرتاک جهت مشاور اخذ گواهینامه ایزو در کنار شما است و شما را راهنمایی می کند.

مرجع صادرکننده گواهینامه ایزو اختصاراً  CB نامیده می شود. حتماً از خود میپرسید “CB چیست؟”.

بیشتر بخوانیم: CB (سی بی) چیست؟

پس از اینکه اطلاع پیدا کردید CB چیست؟ حالا شما باید بدانید که CB ها توسط چه نهادی تایید صلاحیت می شوند و مجوز صدور گواهینامه را دریافت می کنند.

سازمان های اعتبار دهنده بین المللی که توسط انجمن اعتبار دهنده IAF به نام اختصاری AB معرفی می شوند، صلاحیت صدور مجوز برای مرجع صدور ایزو را دارند.

معمولاً سازمان های اعتبار دهنده سازمان غیروابسته به دولت ها و سازمان استاندارد کشورها هستند.

مثلاً AB مورد تایید کشور ایران “مرکز ملی تایید صلاحیت ایران” که یک سازمان مستقل و غیر وابسته به دولت است. سازمان ملی تایید صلاحیت ایران تحت نظارت سازمان استاندارد ایران ایجاد شده و مراجع صدور گواهینامه ایزو را از طریق سایت خود معرفی می کند.

زمانی که شما نیاز به اخذ گواهینامه ایزو دارید و توسط موتور جستجوگر گوگل سرچ می کنید، گوگل شرکت های زیادی را به شما معرفی می کند.

سوال اینجا است که آیا تمامی این شرکت ها توسط مرکز ملی تایید صلاحیت ایران تایید شده اند؟ در جواب باید گفت خیر.

اغلب نهادهایی که در ایران گواهینامه ایزو را صادر می کنند به صورت فیک و توسط خود ایرانی ها ساخته پرداخته شده است.

بنابراین شما نیاز به مشاور اخذ گواهینامه ایزو دارید تا مبلغ بالایی برای اخذ گواهینامه ایزو فیک پرداخت نکنید.

تیم فنی مجموعه هوداک سیستم فرتاک به شما مشاوره رایگان می دهد تا شما بتوانید با حداقل هزینه، گواهینامه ایزو اصل را دریافت کند.

مشاور ایزو

چه مدارکی برای اخذ گواهینامه ایزو نیاز است؟

این موضوع خیلی مهمی است. اغلب سازمان ها برای دریافت گواهینامه ایزو سوال دارند، چه مدارکی برای اخذ گواهینامه ایزو نیاز است؟

شاید برای شما پیش آمده باشد یا نام حسابرسی حتی ممیزی را شنیده باشید. برای دریافت گواهینامه ایزو معتبر شما باید توسط یه سازمان مطلع و تایید شده ممیزی و حسابرسی شوید.

آیا شما سوال دارید ممیز ایزو چه مدارکی از شما می خواهد؟ شما باید الزامات سیستم استاندارد ایزو را در مجموعه خود مستند کرده باشید و مدارک مربوط به مستند سازی را در اختیار ممیز جهت بررسی بگذارید.

آیا شما اطلاعاتی در مورد مستند سازی و ایجاد سیستماتیک کردن ساختار کاری خود دارید؟

شما نیاز به یک مشاور اخذ گواهینامه ایزو دارید تا این ساختار را در مجموعه شما مستند نماید.

تیم فنی شرکت هوداک سیستم فرتاک تمامی آنچه شما برای ممیزی نیاز دارید طی 4 جلسه برای شما ایجاد کرده و کلیه مستندات استاندارد ایزو را طی سه هزار صفحه در اختیار شما می گذارد.

سازمان شما با استفاده از مستندات شرکت هوداک سیستم فرتاک می تواند به راحتی مراحل ممیزی را طی کرده و گواهینامه ایزو معتبر را دریافت نماید.

آیا شما نیاز دارید که گواهینامه ایزو 9001 را داشته باشید؟ شما باید مستندات ایزو 9001 را به صورت رایگان از سایت ما دانلود نمایید و در مجموعه خود پیاده سازی نمایید.

برای پیاده سازی و اخذ گواهینامه ایزو می توانید از مشاور ایزو شرکت هوداک سیستم فرتاک استفاده کنید.

ما برای 4 جلسه پیاده سازی جهت اخذ گواهینامه ایزو از شما هزینه ای نمی گیریم، و شما می توانید به صورت رایگان از مشاور اخذ گواهینامه ایزو ما استفاده کنید.

این موضوع در صورتی است که شما از ما گواهینامه ایزو بگیرید.

صفرتاصد صدور گواهینامه ایزو:

آیا شما به عنوان مشتری اخذ گواهینامه ایزو می دانید گواهینامه های ایزو یی که تحت اعتبار ASCB یا IAFCB صادر می شوند فاقد اعتبار بین المللی هستند.

به طور کلی گواهینامه ایزو یا باید تحت اعتبار IAF باشد یا غیر IAF هست. گواهینامه های ایزو که تحت اعتبار IAF هستند اصطلاحاً گواهینامه ایزو اصل هستند و غیر IAF گواهینامه ایزو غیر معتبر.

چنانچه برای حضور در مناقصه نیاز به اخذ ایزو فوری و ارزان دارید، شما باید توسط مرجع صدور گواهینامه ایزو غیر IAF اقدام نمایید.

روند صفرتاصد صدور گواهینامه ایزو سوالی است که بیشتر متقاضیان ایزو دارند. این موضوع مهمی است، آیا سازمان شما برای حضور در مناقصه نیاز به ایزو دارد یا اینکه نیاز به ایزو معتبر دارد؟

مدارک و مراحل اخذ ایزو معتبر و غیر معتبر با هم متفاوت است. حتی مدت زمان اخذ گواهینامه ایزو معتبر و غیر معتبر با هم متفاوت است.

برای اخذ ایزو معتبر شما باید ابتدا مدیریت مجموعه را در جریان روند کاری و مستند سازی بگذارید. استراتژی مجموعه بابت اخذ گواهینامه ایزو باید مشخص باشد. اهداف سازمانی ترسیم شود و چشم انداز قابل دسترس و واقعی مشخص شود.

کارکنان شرکت باید آموزش لازم جهت مستند سازی را دیده باشند و شرایط فنی ساختارسازی یا سیستماتیک کردن سازمان را درک کرده باشند.

سازمان شما نیاز به یک نفر مشاور اخذ گواهینامه ایزو دارد تا بتوانید الزامات و دستورالعمل های سیستم مدیریت کیفیت را در مجموعه خود ایجاد کنید.

مشاور اخذ گواهینامه ایزو به شما کمک می کند در مدت زمان کوتاهی این ساختار را برای خود ایجاد کنید.

تیم فنی یا QC شرکت شما باید آموزش لازم جهت نگهداری سیستم به وجود آمده را ببیند. پس در کنار مشاور ایزو شما نیاز به یک تیم تکمیلی کنترل کیفیت در مجموعه خود دارید.

پس از ایجاد سیستم شما باید یک بار ممیزی داخلی شوید تا باگ های سیستم شما مشخص و مرتفع گردد.

سازمان شما پی ایجاد روند ذکر شده آمده پذیرایی از تیم حسابرسی و دریافت گواهینامه ایزو است.

تیم فنی شرکت هوداک سیستم فرتاک به عنوان مشاور اخذ گواهینامه ایزو در کنار شما است تا روند صفر تا صد اخذ گواهینامه ایزو را به درستی پیاده سازی نمایید.

این فرآیندها ممکن است یک ماه به زمان ببرد. شما در این مدت می توانید یک نامه از سازمان استاندارد داشته باشید تا روند مناقصه را انجام دهید.

اگر نمی خواهید هزینه زیادی برای داشتن گواهینامه ایزو انجام بدهید یا برای اخذ گواهینامه ایزو زمان کوتاهی دارید، شما می توانید از مشاور ایزو ما استفاده کنید و در کمترین زمان با حداقل هزینه گواهینامه ایزو معتبر را دریافت کنید.

ممکن است سازمان شما ریسک اینکه گواهینامه ایزو دریافتی توسط مسئول مناقصه تایید نگردد، را قبول نکند. شما می توانید گواهینامه ایزو یی را که توسط ما صادر شده برگردانید و هزینه پرداخت شده را دریافت کنید.

جهت مشاوره اخذ گواهینامه ایزو با ما در ارتباط باشید.

با تیم مشاور ایزو ما فرآیند اخذ گواهینامه ایزو را برای سازمان خود تسهیل کنید.

اخذ راحت و آسان گواهینامه ایزو با تیم مشاوره ایزو هوداک سیستم فرتاک

برچسب ها: مشاور اخذ گواهینامه ایزو، مشاور ایزو، مشاور استاندارد ایزو، مشاور ایزو در تهران، مشاور ایزو در ایران، مشاور ایزو در تبریز، مشاور اخذ گواهینامه ایزو در تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button