مستندات IMS

مستندات استاندارد ها

معروف ترین استاندارد ها

نمونه گواهینامه

دانلود مستندات IMS

دانلود مستندات IMS از تکمیل ترین مستندات استقرار الزامات سه استاندارد ایزو 9001، ایزو 14001 و ایزو 45001 می باشد. IMS به نام سیستم مدیریت یکپارچه شناخته می شود، به واقع سازمان هایی که بتوانند الزامات استاندارد ISO 9001:2015، ISO 14001:2015 و ISO 45001:2018 را به طور همزمان در مجموعه خود استقرار دهند، موفق شده سیستم مدیریت یکپارچه را رعایت نمایند. لذا گواهینامه IMS توسط نهاد صادر کننده گواهینامه ایزو صادر می شود.

نکته مهمی که باید متقاضیان دانلود مستندات IMS توجه داشته باشند اینکه، گواهینامه IMS به تنهایی اعتبار قانونی و بین المللی ندارد. در حقیقت استاندارد IMS (سیستم مدیریت یکپارچه) ساخته پرداخته ایرانی ها بوده و در صورتی شرکت های متقاضی می توانند گواهینامه IMS دریافت کنند که، دارای سه گواهینامه ایزو 9001، ایزو 14001 و ایزو 45001 باشند.

مقاله فوق جهت دسترسی متقاضیان به دانلود مستندات IMS همچنین اطلاعات کامل جهت دریافت گواهینامه IMS توسط گروه مهندسین هوداک سیستم فرتاک مکتوب شده. لذا متقاضیان با مطالعه دقیق مقاله فوق به هدف خود یعنی، دانلود مستندات IMS همچنین اطلاعات جامع در مورد استاندارد IMS دست پیدا می کنند.

IMS چیست ؟

Integrated Management System اختصارا توسط شرکت های پیمانکاری یا نهاد های صدور گواهینامه IMS عنوان می شود. IMS یعنی پیاده سازی الزامات سیستم مدیریت یکپارچه که همان پیاده سازی سه استاندارد ISO 9001، ISO 14001 و ISO45001 می باشد. بنابراین برای پیاده سازی استاندارد IMS نیاز به دانلود مستندات IMS دارید، لذا لینک دانلود مستندات IMS در ستون سمت راست درج شده است.

دانلود مستندات IMS  برای سازمان ها این امکان را فراهم می سازد تا، تمام جنبه های سیستم ها، فرایندها و استانداردهای یک سازمان را در یک سیستم هوشمند ترکیب کنند. این ادغام به سازمان ها این امکان را می دهد تا با پرداختن به کلیه عناصر سیستم مدیریت به طور کلی مدیریت خود را ساده، صرفه جویی در وقت و افزایش کارایی کند.

اجرای سیستم IMS موفق توسط دانلود مستندات IMS مشکلات و کارهای غیرضروری سیستم های مدیریت چندگانه را کاهش می دهد. به عنوان مثال، به جای برگزاری ممیزی برای هر استاندارد، فقط باید یک مورد را حسابرسی کنید. IMS اجازه می دهد تا این فرایندها با هم ترکیب شوند تا همزمان همه الزامات خاص استاندارد را پوشش دهند.

چرا دانلود مستندات IMS:

متقاضیان اخذ گواهینامه ISO با دانلود مستندات IMS می توانند به راحتی دسترسی داشته باشند به مدیریت چندین ISO در یک سیستم یکپارچه که امر استقرار الزامات این سه استاندارد را برای سازمان ها ساده تر می کند. دانلود مستندات IMS این امکان را برای سازمان ها فراهم می کند تا بتوانند تمامی اسناد، بررسی ها، ممیزی ها و سوابق سازمان را در یک فرم قابل دسترسی قرار دهد. دانلود مستندات IMS با عث می شود ارتباط دادن فرآیند های سازمانی، خط مشی ها و روش ها با اسناد مربوطه به راحتی در اختیار مدیران QC و حسابرسان قرار گیرد.

در فضای تجاری رقابتی امروز، ساده سازی عملیات برای پایین نگه داشتن هزینه های سربار امری ضروری برای سازمان ها است. اصول اصلی مدیریت اصلاح شده شامل حذف افزونگی و سیستم های تلفیقی است. دانلود مستندات IMS و پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه چارچوبی را برای انجام این کار فراهم می کند. هنگامی که سیستم های مدیریت خود را ادغام می کنید، تکرار را کاهش می دهید و کارایی را بهبود می بخشید.

برای ایجاد الزامات سیستم مدیریت یکپارچه IMS می تواند از مستندات IMS استفاده کنید یا اینکه با ما در تماس باشید.

مزایای دانلود مستندات IMS:

دانلود مستندات IMS و پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه می تواند مزایای بیشماری برای سازمان ها داشته باشد.

هزینه های صدور گواهینامه، وقفه های کمتر برای سازمان، کاهش اسناد، روندهای ساده و اهداف سازگارتر در چندین سیستم جزو مهمترین مزیت های یکپارچه سازی سیستم است. دانلود مستندات IMS شامل ISO 9001: 2015 ، ISO 14001: 2015 و بسیاری دیگر از استانداردهای سیستم های مدیریت صنعت مورد استفاده قرار گرفته است، سازمان ها را در سطح جهانی قادر ساخته است تا نمونه کارها و فرآیندها و استاندارد خود را به طور مداوم  و به صورت اثر بخش ردیابی، بهبود و گسترش دهند. سه استاندارد رایج که به طور موثر در ساختار سطح بالا ترکیب می شوند شامل، سیستم های مدیریت کیفیت (ISO 9001)، محیط زیست (ISO 14001) و بهداشت و ایمنی شغلی (ISO 45001) هستند.

اجتناب از تکرار تلاش، استفاده موثرتر از زمان مدیریت ارشد، استفاده از منابع برای پیاده سازی و مدیریت سیستم ها به روشی کارآمد تر، دستیابی به گواهینامه مقرون به صرفه تر وکاهش خستگی حسابرسی مزایای اسقرار الزامات استاندارد سیستم مدیریت یکپارچه IMS برای سازمان ها می باشد.

صدور گواهینامه Integrated Management System:

اکثر مشاغل از ارزش صدور گواهینامه تحت استاندارد ISO 9001 ، ISO 14001 ، ISO 45001 و سایر استانداردهای سیستم مدیریت آگاه هستند. مهم است که به یاد داشته باشید که هدف از ISO و سایر استانداردها کمک به شما برای اداره سازمانی بهتر است. اگر سیستم های مدیریتی شما باعث می شود کارکنان شما کار غیرضروری را تکرار کنند، پس باید اقدام به پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه نمایید.

ابتدا مستندات IMS را دانلود نمایید، مطالعه کنید و بعد در سازمان خود پیاده سازی کنید. شرکت مهندسین هوداک سیستم فرتاک آماده کمک به سازمان ها جهت یکپارچه کردن سه استاندارد موثر (سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001، سیستم مدیریت محیط زیست ISO 14001 و سیستم ایمنی و بهداشت سازمانی ISO 45001) می باشد.

مستندات Integrated Management System (IMS) طی فایل ZIP قابل دانلود می باشد، تمامی مستندات جهت پایین آوردن حجم فایل PDF می باشند. لذا برای استفاده از فایل WORD مستندات سیستم مدیریت یکپارچه IMS لطفا با ما ارتباط برقرار نمایید.

قبل از گرفتن گواهینامه IMS و حسابرسی سازمان ها به مستندات IMS نیاز دارند تا بتوانند هزینه های خود را کاهش دهند.

سازگاری سیستم مدیریت یکپارچه با استاندارد ها:

ساختار مشترک در مبنای و دستورالعمل های سه استاندارد ISO 9001، ISO 14001 و ISO 45001 باعث شده این سه استاندارد با هم ادغام شوند، بنابراین استاندارد IMS ایجاد و معرفی شده است. این باعث سازگاری بیشتر استانداردها و امکان ادغام موثرتر سیستم های مدیریتی در سه زمینه اصلی: کیفیت، مدیریت محیط زیست و بهداشت و ایمنی شغلی می شود.

در اینجا مروری کوتاه بر هر یک از این استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه که به تصویب جهانی رسیده و پیاده سازی شده است، می کنیم:

ایزو 9001:  صدور گواهینامه در استاندارد سیستم مدیریت کیفیت یکپارچه ISO 9001 نشان می دهد که سازمان شما در زمینه های زیر نیازهای سیستم مدیریت کیفیت دقیق را برآورده می کند.

 امکانات، افراد، آموزش، خدمات و تجهیزات. دریافت گواهینامه ایزو 9001 به عنوان اولین گام در اجرای فرآیند بهبود مستمر در کل سازمان شما تلقی می شود.

ایزو 14001:  اخذ گواهینامه ISO 14001 برای هر سازمانی که قصد ایجاد، پیاده سازی، نگهداری و بهبود یک سیستم مدیریت محیط زیست کارآمد را دارد ضروری است. میزان استفاده از استانداردهای ISO 14001 بر اساس عواملی مانند سیاست های خاص زیست محیطی سازمان، انواع محصولات و خدمات ارائه شده و موقعیت مکانی و شرایط عملیاتی آن است.

ایزو 45001: استاندارد جدید ISO 45001 سال 2018 میلادی جایگزین استاندارد OHSAS 18001 شد لذا مسائل حوزه بسیار مهم بهداشت و ایمنی شغلی را شامل می شود. این استاندارد چارچوبی برای کاهش خطرات محیط کار، بهبود ایمنی کارکنان و به طور کلی ایجاد شرایط کار بهتر برای کارمندان در سراسر جهان فراهم می کند.

بیشتر بخوانیم:

چرا استاندارد مهم است

مزیت استاندارد ها چیست ؟

 

برچسب ها: دانلود مستندات IMS، دانلود رایگان استاندارد IMS، استاندارد IMS چیست، اخذ گواهینامه IMS، مزایای پیاده سازی استاندارد IMS، دانلود رایگان مستندات IMS

 

 

Call Now Button