ساده، گواهینامه بگیرید.

با رویکرد ساده و به اثبات رسیده ما، نه تنها از مزایای دریافت یک گواهینامه معتبر برخوردار می شوید، بلکه از مزایای یک فرایند بهینه در دریافت گواهینامه بهره مند می شوید.

دستورالعمل EC/2000/14 مربوط به انتشار نویز

دستورالعمل EC-2000-14 مربوط به انتشار نویز

دستورالعمل EC/2000/14 مربوط به انتشار نویز در فضای باز

دستورالعمل EC/2000/14 مربوط به انتشار نویز در محیط توسط تجهیزات برای استفاده در خارج از منزل می باشد. از 1 ژانویه 2002، ماشین آلات و تجهیزات مورد استفاده در خارج از منزل مشمول دستورالعمل EC/2000/14 مربوط به انتشار نویز در محیط توسط تجهیزات برای استفاده در خارج از منزل بوده است. هدف این دستورالعمل ارائه محصولات کم صدا به بازار است.

هدف از دستورالعمل نویز در فضای باز بهبود کنترل انتشار نویز از تجهیزات فضای باز است. دستورالعمل اتحادیه اروپا برای نویز در فضای باز در مورد 57 نوع تجهیزات، از جمله تجهیزات ساختمانی، بالابرها، تجهیزات باغبانی، ژنراتورها و کمپرسورها اعمال می شود.

برخی از محصولاتی که برای استفاده در محیط های بیرونی ساخته می شوند حتما باید توسط مرجع صدور گواهینامه CE جهت اندازه گیری انتشار نویز تایید شوند. تجهیزات ذکر شده در ماده 12 دستورالعمل EC/2000/14 مربوط به انتشار نویز را نمی توان به طور قانونی بدون گواهی سازمان اطلاع رسانی در بازار عرضه کرد.

تمام تجهیزات ذکر شده در دستورالعمل نویز باید دارای علامت CE باشند تا مطابقت با دستورالعمل را نشان دهند. کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید به تجهیزاتی که دارای نشان CE هستند اجازه ورود به بازارهای خود را بدهند و این امر وظیفه اتحادیه اروپا را مبنی بر جابجایی آزاد کالاها و خدمات در داخل مرزهای خود انجام دهد.

همکاری با هوداک سیستم فرتاک، یک سازمان آگاه، تضمین می کند که محصولات شما با الزامات دستورالعمل نویز اتحادیه اروپا EC/2000/14  مطابقت دارند. علاوه بر این، کارشناسان ما پیشرفت ‌های نظارتی را دنبال می‌کنند و مشتریان را از هرگونه تغییری که بر آنها تأثیر می‌گذارد مطلع می‌کنند.

دستورالعمل EC/2000/14 مربوط به انتشار نویز  برای تمامی  63 گروه ماشین آلات در محدوده خود قابل اجرا می باشد. محصولات ذکر شده باید دارای نشان CE و نشان دهنده سطح قدرت صدا باشند. هدف این است که اطلاعات کافی در مورد نویز منتشر شده توسط دستگاه مورد نظر به کاربران آینده ارائه شود.

بیشتر بخوانید: گواهینامه CE چیست؟

محصولات-منطبق-با--دستورالعمل-EC-2000-14

اخذ نشان CE بر اساس دستورالعمل EC/2000/14:

چه محصولاتی می توانند بر اساس دستورالعمل EC/2000/14 اقدام به اخذ نشان CE نمایند؟ این سوالی است که متقاضیان اخذ گواهینامه CE برای ماشین آلات و محصولاتی که تولید صدای زیاد می کنند دارند. آیا محصول من مرتبط با دستورالعمل EC/2000/14 مربوط به انتشار نویز است.

22 دسته ماشین وجود دارد که باید با مقادیر حدی مطابقت داشته باشند و همچنین با علامت CE برچسب گذاری شوند. برای تأیید انطباق دستورالعمل EC/2000/14 مربوط به انتشار نویز ، خدمات یک آزمایشگاه مورد تایید و مرجع صدور گواهینامه CE مورد نیاز است. سازنده یا نماینده مجاز سازنده می تواند از بین سه روش ارزیابی انطباق به شرح زیر انتخاب کند:

  • کنترل داخلی تولید با ارزیابی اسناد فنی و بررسی دوره ای به شرح ضمیمه VI دستورالعمل.
  • تأیید واحد همانطور که در پیوست VII دستورالعمل.
  • تضمین کیفیت کامل همانطور که در پیوست هشتم دستورالعمل توضیح داده شده است.

محصولات و ماشین آلاتی که می توانند بر اساس دستورالعمل EC/2000/14 مربوط به انتشار نویز اقدام به دریافت گواهینامه CE نمایند به شرح زیر می باشند.

  1. ماشین های تراکم (غلتک های ارتعاشی، صفحات ارتعاشی، چکش های ارتعاشی).
  2. بتن شکن و کلنگ دستی.
  3. بولدوزر چرخدار.
  4. دامپرها.
  5. بیل مکانیکی، هیدرولیک یا طناب دار.
  6. بیل مکانیکی لودر.
  7. گریدر.
  8. کمپکتورهای دفن زباله از نوع لودر با سطل.
  9. لودرها.
  10. جرثقیل های متحرک.
  11. سنگفرش.
  12. بالابرها، موتور احتراقی، متوازن.
  13. پاور پک های هیدرولیک.
  14. بالابرهای سازندگان برای حمل و نقل کالا.
  15. وینچ های ساختمانی (موتور احتراقی).
  16. جرثقیل های برجی.
  17. ژنراتورهای برق.
  18. ژنراتورهای جوشکاری.
  19. کمپرسورها.
اخذ-نشان-CE-بر-اساس-دستورالعمل-EC-2000-14

برای مطالعه متن کامل قوانین و دستورالعمل EC/2000/14 مربوط به انتشار نویز به سایت اتحادیه اروپا مراجعه کنید. روی دایرکتیو EC/2000/14 کلیک نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button