دسته ها

آخرین مطالب

مقالات مرتبط

اطلاعات کاربردی

فرم درخواست گواهینامه

نمونه گواهینامه

اخذ فوری و ارزان گواهینامه CE

شرایط اخذ فوری و ارزان گواهینامه CE

اخذ فوری و ارزان گواهینامه CE

اخذ فوری و ارزان گواهینامه CE توسط اغلب تولیدکنندگانی که خواستار صادرات محصول خود به کشورهایی همانند عراق، افغانستان، ترکیه و یا کشورهای همسایه را دارند درخواست می گردد. با توجه به اینکه دارا بودن نشان سی ای درج شده روی محصولات به نوعی استاندارد بودن کالا را بیان می کند، تولیدکنندگان کالا جهت فروش بهتر محصولات در بازارهای جهانی اقدام به اخذ گواهینامه CE می کنند.

بنابراین اخذ فوری و ارزان گواهینامه CE جهت صادرات کالا به کشورهای همسایه هدف اصلی تولیدکنندگان محصولات است. لذا متقاضیان به دنبال نهادهایی هستند تا بتوانند اقدام به اخذ فوری گواهینامه CE نمایند. مراجع بیشماری در ایران گواهی CE مارک صادر می کنند و تماما ادعا می کنند گواهینامه صادر شده اعتبار بین المللی دارد. اغلب این مراجع از عدم اطلاعات متقاضیان سوء استفاده می کنند و بعضا هزینه های بسیاری جهت صدور گواهینامه CE درخواست می کنند.

مقاله اخذ فوری و ارزان گواهینامه CE توسط گروه مهندسین هوداک سیستم فرتاک مکتوب شده و هدف از ارائه این مقاله بالا بردن سطح اطلاعات کمی و کیفی متقاضیان اخذ فوری و ارزان گواهینامه CE می باشد، لذا تا انتهای مقاله با ما همراه شوید و چنانچه جهت اخذ گواهی CE مارک به اطلاعات بیشتری نیاز دارید با شماره تماس 49382-021 داخلی 5 ارتباط برقرار نمایید.

بررسی شرایط اخذ فوری و ارزان گواهینامه CE:

اخذ فوری و ارزان گواهینامه CE توسط مراجع صدور نیاز به بررسی بیشتری دارد، اینکه چطور برخی از مراجع ادعا می کنند گواهی CE مارک بین المللی صادر می کنند ولی بدون اینکه ممیزی صورت پذیرد یا اطلاعاتی نیاز داشته باشند صرفا بر اساس دریافت یک اپلیکیشن فرم گواهی نشان سی ای صادر می کنند. لذا در این پاراگراف به بررسی شرایط نهادهای صادر کننده گواهینامه CE ارزان و فوری پرداخته می شود.

نهادهای صادر کننده نشان سی ای مارک باید توسط یک انجمن بین المللی اعتبار بخشی ممیزی و تایید صلاحیت شوند سپس مجوز صدور گواهینامه CE را دریافت کنند. مرجعی که نهاد صادر کننده نشان CE مارک را تایید می کند صطلاحا Nando نامیده می شود. ناندو انجمن اعتبارسنجی است که توسط کشورهای منطقه اقتصادی اتحادیه اروپا جهت بررسی سطح خطر محصولات و همچنین اعتبارسنجی نهاد های صادر کننده نشان CE مارک به وجود آمده است.

مرجع صادر کننده گواهینامه CE که توسط ناندو تایید می شود برای صدور نشان CE مارک نیاز به اطلاعات فنی محصول همانند تست ریپورت محصول و تکنیکال فایل محصول دارد. بنابراین چنانچه متقاضی برای صادرات به اتحادیه اروپا نیاز به اخذ مجوز CE اورجینال داشته باشد باید توسط این نهادها ممیزی شود اطلاعات کالا جمع آوری شده و در صورت تایید استاندارد محصول توسط آزمایشگاه، نهاد صادر کننده مجوز صادرات محصول به اتحادیه اروپا (گواهینامه CE) را صادر می کند.

بنابراین اخذ فوری و ارزان گواهینامه CE توسط اینگونه از نهادها به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد، بنابراین این سوال به وجود می آید مراجعی که ادعا می کنند به اخذ فوری و ارزان گواهینامه CE توسط چه نهادی تایید می شوند و آیا گواهینامه CE صادر شده اعتبار بین المللی دارد. لطفا به ادامه مقاله اخذ فوری و ارزان گواهینامه CE توجه فرمایید.

نحوه اخذ گواهینامه CE چیست

اطلاعات در مورد مراجع صادر کننده گواهینامه CE :

اخذ فوری و ارزان گواهینامه CE معمولا توسط تولیدکنندگان کالا درخواست می گردد و هدف از اخذ گواهی CE معمولا صادرات محصول به کشورهای همسایه است. مسلما صدور فوری و ارزان گواهینامه CE توسط نهادهای صادر کننده معتبر که توسط انجمن بین المللی ناندو تایید شده اند صورت نمی پذیرد. حال اینکه مراجع صادر کننده گواهی CE به چند بخش تقسیم می شوند و چگونه سطح اعتبار آنها مشخص می شود.

طی مقالات قبلی همین سایت و سایت های دیگر توضیح داده شده است که، نهاد صادر کننده گواهینامه CE اصلی NB نامیده می شود. NB مخفف Notification Body یعنی بدنه مطلع است که توسط ناندو طی یک کد چهار رقمی معرفی می گردد. برخی از متقاضیان اشتباها فکر می کنند داخل گواهینامه باید کد چهاررقمی ذکر شده باشد در صورتیکه مرجع صدور باید دارای کد چهاررقمی قابل رجیستری در سایت رسمی ناندو باشد.

NB ها براساس دایرکتیوی که توسط ناندو مشخص شده اقدام به صدور گواهی CE اصلی می کنند بنابراین هر مرجع صدوری که مجوز صدور گواهی CE را اخذ کرده باشد نمی تواند برای تمامی محصولات نشان سی ای مارک صادر کند. محصولات توسط اتحادیه اروپا به دو دسته کم خطر و پر خطر تقسیم شده اند لذا چنانچه سطح خطر محصول High Risk باشد محصول حتما باید توسط یک آزمایشگاه تایید شده تست ریپورت دریافت نماید و ممیزی شود سپس گواهینامه CE اورجینال صادر می شود.

چنانچه محصول Low Risk باشد و سطح خطر کمی برایس محیط زیست و انسان داشته باشد گواهینامه CE خوداظهاری توسط NB صادر می شود. در بحث صدور گواهینامه CE خوداظهاری دیگر ممیزی انجام نمی شود و صرفا مرجع صدور بر اساس اظهارات اعلام شده توسط کارفرما اقدام به صدور گواهینامه می کند.

اعتبار مرجع صادر کننده گواهینامه CE فوری:

اخذ فوری و ارزان گواهینامه CE مطمئنا توسط نهاد صادر کننده اصلی یعنی NB های مورد تایید ناندو انجام نمی شود. بنابراین با توجه به اینکه مراجع صادر کننده گواهی سی ای فوری مجوز صدور توسط ناندو را ندارند، لذا فاقد اعتبار بین المللی می باشد. مرجع صدور گواهینامه CE فوری عموما توسط خود ایرانی ها ساخته پرداخته شده و اغلب اعلام می شود گواهینامه CE بین المللی صادر می شود. از لحاظ سطح اعتباری مرجع صدوری که اقدام به صدور فوری گواهینامه CE بدون ممیزی و اخذ تست ریپورت محصول می کند، فاقد اعتبار بین المللی مخصوصا برای اتحادیه اروپا است.

بنابراین متقاضیانی که درخواست اخذ فوری و ارزان گواهینامه CE دارند باید متوجه باشند که با گواهینامه CE صادر شده نمی توانند محصولات خود را به اتحادیه اروپا صادر نمایند مگر اینکه تست ریپورت محصول توسط یک آزمایشگاه که دارای تاییدیه ایزو 17025 باشد، تایید شده باشد.

متقاضیانی که درخواست اخذ فوری و ارزان گواهینامه CE دارند باید بدانند گواهینامه CE صادر شده توسط مرجع صدور از نوع گواهینامه CE انطباق می باشد. یعنی در حقیقت استاندارد محصول منطبق شده با استاندارد تعریف شده اتحادیه اروپا لذا گواهی CE صادر شده دارای اعتبار بین المللی نمی باشد. لذا این پرسش به وجود می آید که چطور می توان با گواهینامه CE صادر شده صادرات به کشورهای همسایه را انجام داد. لطفا به ادامه مقاله اخذ فوری و ارزان گواهینامه CE توجه نمایید.

مدارک-لازم-جهت-اخذ-گواهینامه-ce
مرجع صادر کننده گواهینامه CE فوری:

اخذ فوری و ارزان گواهینامه CE توسط مراجعی صادر می شود که عموما توسط خود ایرانی ها ساخته پرداخته شده اند. اغلب مشاوران اعلام می کنند گواهینامه CE توسط کشورهایی همانند انگلیس، کانادا، آلمان یا ایتالیا تایید می شوند. برخی از مراجع سایت های پشتیبانی همانند ASCB یا IAFCB ایجاد کرده اند و اعلام می کنند گواهینامه CE صادر شده در این سایت ها استعلام می شوند. در حالی که گواهی CE فوری توسط خود این مراجع با برندهای مختلف تحت اعتبار کشورهای مختلف صادر می شود.

متقاضیان اخذ فوری و ارزان گواهینامه CE نیز می توانند با دریافت اینگونه گواهینامه ها از مراجع فوق الذکر محصولات خود را به کشورهای همسایه همانند عراق، ترکیه، آذربایجان، ارمنستان یا دیگر کشورهای همسایه صادر کنند. بنابراین صرف صادرات کالا به کشورهای غیر اتحادیه اروپا و استعلام گواهینامه در سایت دلیل بر اعتبار داشتن گواهینامه CE صادر شده نمی باشد.

به دلیل اینکه نشان سی ای فوری توسط خود شرکت ها صادر می شود و نیاز به ممیزی و تاییدیه تست ریپورت نمی باشد، گواهینامه CE در مدت زمان کوتاهی صادر می شود. نهادهای صدور عموما مبالغ بالایی جهت صدور گواهینامه CE انطباق دریافت می کنند و اعلام می کنند گواهی CE مارک دارای اعتبار بین المللی است. در صورتیکه متقاضی اخذ فوری و ارزان گواهینامه CE می تواند توسط شرکت سیستم فرتاک با قیمت خیلی پایین تری اقدام به اخذ گواهینامه CE نماید.

هزینه اخذ فوری و ارزان گواهینامه CE:

عموم متقاضیان اخذ فوری و ارزان گواهینامه CE زمانیکه با مشاوران شرکت سیستم فرتاک مکالمه دارند اعلام می کنند قیمت های متفاوتی بابت صدور CE مارک توسط شرکت های دیگر اعلام می شود و دلیل این مغایرت قیمت را جویا می شوند. همانگونه که اعلام شد اغلب مراجعی که اعلام می کنند گواهینامه CE اصل صادر می کنند توسط خود ایرانی ها ساخته پرداخته شده اند و گواهینامه را خودشان صادر می کنند.

به دلیل بازار رقابتی که وجود دارد و همچنین سطح اعتبار و برند بودن مرجع صدور عموما قیمت های متفاوتی جهت صدور CE توسط مشاوران اعلام می شود. برخی از مراجع طی چندین سال فعالیتی که در حوزه صدور گواهینامه ایزو و گواهی CE داشته اند به نوعی برند شده اند و در سطح بازار ایران و برخی کشورهای دیگر شناخته شده هستند، بنابراین برای صدور گواهینامه CE مبلغ بالاتری درخواست می کنند.

برخی از مراجع صدورگواهی CE ساختار شرکت را نداشته و سطح اعتباری پاتیین تری دارند لذا به دلیل اینکه هزینه های یک شرکت را نداشته هزینه پایین تری جهت صدور گواهینامه CE درخواست می کنند. بنابراین متقاضیان اخذ فوری و ارزان گواهینامه CE می توانند توسط شرکت سیستم فرتاک گواهینامه CE از قیمت ششصد هزار تومان الی یک میلیون و دویست هزار تومان دریافت کنند.

مدت زمان صدور گواهینامه CE فوری بین یک روز کاری تا یک هفته کاری با توجه به سطح اعتبار نهاد صادر کننده متفاوت است و متقاضیان اخذ فوری و ارزان گواهینامه CE می توانند از مراجعی همانند QAL، EGS انگلستان، SMG کانادا یا ACEERBOIC فرانسه اقدام به اخذ گواهینامه CE ارزان نمایند.

جهت استعلام قیمت اخذ فوری و ارزان گواهینامه CE همچنین مدت زمان صدور گواهینامه با ما در ارتباط باشید. همچنین جهت کسب اطلاع از دایرکتیو محصول و اخذ CE مارک اصلی می توانید از خدمات مشاوره ما بهره مند شوید.

اخذ-گواهینامه-CE-جهت-صادرات

بیشتر بخوانیم:

چگونه CE بگیریم؟

چرا باید گواهینامه CE بگیریم؟

 

برچسب ها: اخذ فوری و ارزان گواهینامه CE، اخذ فوری CE، اخذ گواهی CE فوری، اخذ گواهینامه CE سریع، اخذ CE مارک فوری، اخذ فوری گواهینامه CE جهت صادرات، اخذ فوری گواهینامه CE ارزان قیمت

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button