دسته ها

آخرین مطالب

مقالات مرتبط

فرم درخواست گواهینامه

نمونه گواهینامه ها

اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات

اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات

اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات توسط شرکت هایی که در حوزه پیمانکاری فعالیت می کنند درخواست می شود. شرکت هایی که حوزه فعالیت آنها نفت و گاز، ساختمان، مهندسین مشاور، طراحی و نظارت، سد سازی، پشتیبانی شبکه، انفورماتیک، سد سازی و غیره فعالیت دارند و عموما روند اجرایی شرکت و فعالیت شرکت از طریق شرکت در پروژه های پیمانکاری انجام می شود نیاز به اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات دارند.

متقاضیانی که درخواست اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات را دارند عموما به دلیل عدم زمان کافی خیلی فوری نیاز به صدور گواهینامه دارند تا بتوانند اسناد حضور در مناقصه را تکمیل کنند و در نهایت امتیازات کامل جهت حضور در مناقصه را به دست آورند. بنابراین توسط موتور جستجوگر گوگل دنبال نهادهای صادر کننده گواهینامه ایزو یی هستند تا بتوانند اقدام به اخذ فوری گواهینامه ایزو نمایند.

اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات موضوع مقاله فوق است که با مطالعه دقیق متقاضیان متوجه می شوند نهاد صادر کننده گواهینامه ایزو چه نوع اعتباری دارد و آیا گواهینامه ایزو صادر شده مورد تایید مسئول مناقصه است. هزینه اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات طی مقاله بررسی شده و متقاضیان می توانند با پرداخت هزینه اعلام شده خیلی فوری اقدام به اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات نمایند.

شرکت های پیمانکاری به چه نوع گواهینامه هایی نیاز دارند:

اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات درخواست عموم شرکت های پیمانکاری است که برای دریافت این گواهینامه ها سوالات بیشماری همانند اینکه، چه نوع گواهینامه هایی نیاز داریم و هزینه اخذ این گواهینامه چقدر است یا مدت زمان صدور گواهینامه چند روز است، دارند.

اغلب شرکت های پیمانکاری برای به دست آوردن حداکثر امتیاز اعلام شده نیاز به اخذ گواهینامه IMS، گواهینامه ISO 9001، گواهینامه ISO 14001، گواهینامه ISO 45001 و گواهینامه HSE-MS دارند. گواهینامه های ایزو مکتوب شده بین تمام شرکت های پیمانکاری عمومیت دارد و معمولا توسط متقاضیان اخذ می گردد. منتها برخی پیمانکاران در حوزه هایی فعالیت می کنند که باید الزامات استاندارد مربوط به حوزه خود را رعایت کنند، لذا نیاز به اخذ گواهینامه ایزو تخصصی مربوط به حوزه خود را دارند که در زیر به برخی از این استاندارد ها پرداخته می شود.

شرکت های پیمانکار در حوزه نفت و گاز، پتروشیمی برای حضور در مناقصه می بایست اقدام به اخذ گواهینامه ISO 29001:2020 که الزامات صنایع نفت، پتروشیمی و گاز طبیعی همچنین سیستم های مدیریت کیفیت ویژه هر بخش طی الزامات سازمان های عرضه کننده خدمات و محصولات را بیان می کند.

اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات برای شرکت هایی که در حوزه انفورماتیک و امنیت اطلاعات فعالیت می کنند گواهینامه ایزو 27001 و گواهینامه ایزو 20000 معرفی می شود.

شرکت های پیمانکاری که حوزه فعالیت آنها ساخت نیروگاه های انتقال برق می باشد می توانند اقدام به اخذ گواهینامه ایزو 500001 نمایند که موضوع سیستم مدیریت انرژی را بیان می کند.

نام نهاد های صادر کننده ایزو برای مناقصات:

نهاد صادر کننده گواهینامه ایزو CB هایی هستند که یا مجوز صدور گواهینامه را از نهاد های بالادستی گرفته اند یا اینکه به صورت کاملا خودساخته بدون تاییدیه اعتبار سنجی اقدام به صدور گواهینامه ایزو می کنند. اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات که توسط متقاضیان درخواست می شود اغلب توسط CB های خصوصی که فاقد اعتبار بین المللی هستند کارسازی و صادر می شود.

شرکت های پیمانکاری برای اینکه خیلی فوری نیاز به اخذ گواهینامه ایزو دارند دنبال نهادهای صادر کننده ای هستند که بدون ممیزی و پیاده سازی بتوانند با حداقل قیمت گواهینامه ایزو بخرند. بنابراین CB هایی که توسط نهادهای مجاز تایید صلاحیت نشده اند بهترین پیشنهاد برای اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات می باشد.

CB های خصوصی تماما توسط خود ایرانی ها ساخته پرداخته شده، سایتی به زبان انگلیسی در گوگل به وجود می آید، گواهینامه با برنامه فتوشاپ تکیل می شود و در نهایت گواهینامه ایزو با کد رجیستری که دارد در سایت به وجود آمده استعلام می شود. بنابراین به دلیل عدم ممیزی توسط نهاد صادر کننده متقاضیان بدون هیچگونه  پیاده سازی الزامات استاندارد ایزو درخواستی می توانند در سریع ترین زمان ممکناقدام به اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات نمایند.

گواهینامه های ایزو یی که CB های خصوصی برای متقاضیان صادر می کنند بلحاظ اینکه توسط هیچ نهاد مجازی تایید نمی شوند  فاقد اعتبار بین المللی می باشند. به صورت اصولی CB ها باید توسط نهادی که اصطلاحا Accreditaion Body (نهاد اعتبار دهنده) نامیده می شود تایید صلاحیت شوند و نکته مهم اینکه AB باید توسط انجمن بین المللی IAF تایید شده باشد.

CB های خصوصی هیچ کدام مورد تایید انجمن اعتبار سنجی IAF قرار ندارند به همین دلیل گواهینامه ایزو صادر شده فاقد اعتبار بین المللی است.

گواهینامه ایزو چه شرکتی توسط مسئول مناقصه تایید می شود:

اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات اغلب توسط CB های خصوصی صادر می شود که طی مطالب بالا به نوع به وجود آمدن CB های خصوصی اشاراتی شد. تعداد CB های خصوصی ای که در ایران فعالیت می کنند بسیار زیاد است بنابراین مهمترین چالش متقاضیان انتخاب نهاد صادر کننده گواهینامه ایزو یی است که گواهینامه ISO صادر شده توسط مسئول مناقصه تایید گردد.

همانطور که اشاره شد CB های بیشماری به عنوان CB های خصوصی در ایران گواهینامه ایزو تحت عنوان انگلیس، آلمان یا کانادا صادر می کنند، که تماما فیک هستند و اعتبار بین المللی ندارند. لذا تنها راه رسیدن فوری به گواهینامه ایزو انتخاب یکی از این مراجع و اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات می باشد. بنابراین متقاضیان باید از چه مرجعی گواهینامه ایزو اخذ نمایند که مورد تایید مسئول مناقصه باشد.

تعدادی از مراجع صادر کننده ایزو طی سالیانه متمادی اقدام به صدور گواهینامه ایزو می کنند و بلحاظ ساختاری که دارند به نوعی برند شده و گواهینامه ایزو صادر شده توسط آنها مورد تایید مسئول مناقصه می باشد. نهادهایی همانند EGS که اصطلاحا EGS انگلستان عنوان می شوند نیز جزو یکی از این مراجع هستند.

شرکت مهندسین هوداک سیستم فرتاک با تعداد بیشماری از نهاد های صادر کننده گواهینامه ایزو قرارداد فعال دارد و می تواند گواهینامه ایزو درخواستی متقاضیان را برای مناقصه اخذ نماید.

مزایای اخذ گواهینامه ایزو از هوداک سیستم فرتاک:

شرکت هوداک سیستم فرتاک نهاد صادر کننده گواهینامه ایزو نیست بلکه فعالیت شرکت در حوزه مهندسی، نظارت و اجرای پیاده سازی الزامات استاندارد ایزو همچنین کارسازی بابت صدور گواهینامه ایزو درخواستی متقاضیان می باشد. لذا متقاضیانی که درخواست اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات دارند می توانند ابتدا از مشاوره رایگان مرکز استفاده کنند تا اطلاعات کاملی از سطح کمی و کیفی نهاد های صادر کننده به دست آورند.

پیاده سازی رایگان برای متقاضیانی که نیاز فوری به اخذ گواهینامه ایزو دارند، ارائه مستندات پیاده سازی ایزو که شامل سه هزار صفحه مستندات می باشد. ارائه تمامی گزارشات فنی ممیزی برای متقاضیانی که نیاز به اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات دارند. اخذ فوری گواهینامه ایزو در کمترین زمان ممکن مورد تایید مسئول مناقصه، اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات با پرداخت کمترین هزینه ممکن، ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن و ارائه اطلاعات در مورد اعتبار نهاد صادر کننده ایزو جزو مزایای شرکت هوداک سیستم فرتاک می باشد.

پاسخگویی حتی در روزهای تعطیل، صدور گواهینامه ایزو با اعتبار سه ساله همراه با پشتیبانی جهت ممیزی مراقبتی سالیانه، مرجوع کردن گواهینامه و اخذ کل هزینه پرداخت شده در صورتیکه مسئول مناقصه برند نهاد صادر کننده گواهینامه را نپذیرد و موارد دیگر جزو مزایای اخذ گواهینامه ایزو از سیستم فرتاک می باشد.

بنابراین از شرکت هوداک سیستم فرتاک در مدت زمان کوتاهی و با کمترین هزینه اقدام به اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات نمایید و در صورتیکه مسئول مناقصه گواهینامه ایزو را قبول نکرد گواهینامه ها را مرجوع و مبلغ پرداخت شده را دریافت نمایید.

هزینه دریافت گواهینامه ایزو برای مناقصه:

متقاضیان اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات با توجه به اینکه استفاده چندانی از گواهینامه ایزو اخذ شده نمی کنند غیر از حضور در مناقصه و با اخذ گواهینامه ایزو ساختاری و بهینه سازی بابت انجام فرآیندهای سازمانی در شرکت ایجاد نمی شود، دنبال نهادهایی هستند که گواهینامه ایزو معتبر را با حداقل قیمت اخذ نمایند.

بنابراین هزینه دریافت گواهی ISO جزو مهمترین مسائل متقاضیان اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات می باشد. همانطور که گفته شد گواهینامه ایزو فوری توسط CB های خصوصی که ساخته پرداخته خود شرکت های ایرانی است، صادر می شود. لذا با توجه به رقابتی بودن بازار درخواست گواهی ISO نهادهای صادر کننده سعی می کنند کمترین قیمت را اعلام کنند تا بیشترین مشتری را جذب نمایند.

نهادهای صادر کننده گواهی ایزو سعی می کنند خدمات جانبی بسیاری از جمله صدور سپاسنامه، تقدیر نامه و گواهینامه مدیریتی رایگان همچنین لوح تندیس برای متقاضیان در نظر بگیرند تا مشتری بیشتری جذب کنند. حتی برخی از این نهادها برای اینکه بتوانند اعتماد سازی کنند خود را نماینده نهادهایی منجمله وزارت صنعت و معدن نشان می دهند و اعلام می کنند ما مورد تایید سازمان صنعت و معدن هستیم تا از عدم اطلاعات متقاضی به نفع خود سود ببرند.

هزینه اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات بین هفتصد هزار تومان الی یک میلیون تومان در سال 1400 شمسی برآرود می شود و متقاضیان می توانند از شرکت سیستم فرتاک گواهینامه ایزو مورد تایید مسئول مناقصه را با حداقل قیمت و در مدت زمان کوتاه تری اخذ نمایند. نکته مهم اینکه در صورتیکه گواهینامه اخذ شده توسط شرکت مورد تایید نباشد متقاضی می تواند گواهینامه خود را برگشت دهد و مبلغ پرداخت شده را دریافت نماید. لذا گواهینامه ایزو صادر شده به شرط اعتبار داشتن برای متقاضیان صادر می شود.

اخذ گواهینامه ایزو

اخذ گواهینامه ایزو (ISO) بالاترین سرچ توسط متقاضیان در سایت جستجوگر گوگل دارد، مقالات زیادی در مورد مراحل اخذ ایزو، نهادهای صادر کننده گواهی نامه ISO، اعتبارسنجی گواهینامه ایزو یا نحوه اخذ گواهینامه ایزو توسط شرکت های بیشماری مکتوب شده است. منتها همچنان متقاضیان دغدغه این موضوع را دارند که آیا مرجع صادر کننده ایزو، گواهینامه ایزو معتبر صادر می کند.

اخذ گواهینامه ایزو توسط چه شرکتی مقرون به صرفه است یا کدام شرکت گواهینامه ایزو با قیمت ارزان صادر می کند. مقاله اخذ گواهینامه ایزو توسط گروه مهندسین شرکت هوداک سیستم فرتاک تدوین شده و با مطالعه مقاله فوق اطلاعات کاملا جامعی در مورد نهادهایی که مجوز صدور گواهینامه ایزو را دارند همچنین نحوه اعتبار سنجی گواهینامه ایزو دریافت شده به دست می آورید.

در ابتدا مقاله می پردازیم به اینکه اصولا ایزو (ISO) چیست و چرا شرکت ها، سازمان ها، یا مدیران کسب و کارها دنبال اخذ گواهینامه ایزو هستند. سپس به نهادهای معتبری که گواهینامه ایزو صادر می کنند می پردازیم و نحوه ی اعتبار سنجی نهاد های صادر کننده ایزو. سپس می پردازیم به اخذ گواهینامه ایزو با توجه به هدف متقاضی، لذا تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به صفحه نخست و منو همین حالا شروع کنید مراجعه و به مقاله اخذ فوری گواهینامه ایزو مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانیم:

اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی

اخذ گواهینامه صلاحیت پیمانکاری
اخذ گواهینامه تایید صلاحیت پیمانکاری

 

برچسب ها: اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات، شرایط اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات، شرایط اخذ گواهینامه ایزو برای مناقصات چگونه است، اخذ فوری گواهینامه ایزو برای مناقصه، اخذ فوری گواهی ایزو

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button