Search

دانلود مستندات

مستندات استاندارد ها

معروف ترین استاندارد ها

نمونه گواهینامه

نمونه HSE PLAN پیمانکاران برق

نمونه HSE PLAN پیمانکاران برق، آیا این همان چیزی است که سازمان شما به آن نیاز دارد؟ شما می توانید به راحتی نمونه HSE PLAN پیمانکاران برق را توسط شرکت هوداک سیستم فرتاک دریافت کنید.

ما فایل PDF یک نمونه HSE PLAN پیمانکاران برق را در این مقاله برای شما گذاشته ایم و شما به راحتی می توانید اقدام نمایید جهت دانلود رایگان طرح HSE PLAN مربوط به خطور انتقال نیرو (برق).

قبل از دانلود نمونه HSE PLAN پیمانکاران برق، شما باید بدانید که HSE PLAN چیست؟ و تدوین HSE PLAN چگونه است.

HSE PLAN چیست؟

برخی از پیمانکاران که نیاز به طرح HSE PLAN دارند برایشان سوال است که، HSE PLAN چیست؟

قبل از اینکه در مورد HSE PLAN صحبت کنیم، باید در مورد HSE  اطلاعاتی داشته باشید.

HSE مخفف سه کلمه بهداشت، ایمنی و محیط زیست است. زمانی که HSE همراه با کلمه MS عنوان می شود، یعنی اینکه شما باید شرایط بهداشت، ایمنی و حفاظت از محیط زیست را به صورت سیستمی مدیریت کنید.

HSE-MS یک استاندارد بین المللی است که از طریق جوامع بین الملل پذیرفته شده است. معمولاً پیمانکاران برای حضور در مناقصه نیاز به این گواهینامه دارند.

شما می تواند جهت اخذ گواهینامه HSE-MS برای حضور در مناقصه با ما در ارتباط باشید. چنانچه گواهینامه ایزو و گواهینامه HSE-MS را از ما دریافت کنید، به صورت رایگان HSE PLAN خطوط انتقال نیرو یا برق برای شما ارسال می گردد.

HSE PLAN طرح تدوین شده موارد مربوط به ارزیابی ریسک ها، مدیریت پروژه و مدیریت بهداشتی کارکنان است که، پیمان کار تایید می کند تمامی الزامات بر اساس طرح تدوین شده قابلیت اجرا دارد.

مزایای تدوین HSE PLAN چیست؟

اغلب پیمانکاران سوال دارند که چرا باید طرح HSE PLAN را اجرایی کنیم؟ یا اصلا HSE PLAN کدام نیاز سازمان را برطرف می کند.

همانطور که در بالا ذکر شد HSE موارد مربوط به ایمنی و بهداشت کارگاهی را بیان می کند. سازمان شما در طرح HSE PLAN اعلام می کند که، موارد مربوط به ایمنی و بهداشت را چگونه اجرایی می کند.

شما در تدوین طرح HSE PLAN ریسک های کاری خود را شناسایی می کنید و طرح پیشگیری از ریسک ها را مشخص می کنید.

HSE PLAN شما بیانگر استفاده از تجهیزات و علائم ایمنی استفاده شده توسط سازمان شما در پیمان است. بنابراین توسط تدوین طرح HSE PLAN شما اعلام می کنید از تجهیزات ایمنی به نحو احسن استفاده می کنید.

سازمان موظف است که به کارکنان آموزش لازم جهت استفاده از ابزار ایمنی حین کار را بدهد. بنابراین رویه آموزش کارکنان توسط طرح HSE PLAN مشخص شده است.

شما باید حتما یک نفر مسئول ایمنی داشته باشید که موارد مربوط به ایمنی و بهداشت کارکنان را تحت نظر داشته باشد.

سازمان شما در طرح HSE PLAN مسئول ایمنی مرتبط را معرفی می کند و کارفرما یا مهندس ناظر می داند مسئول ایمنی سازمان شما چه شخصی است.

هدف از ایجاد طرح HSE PLAN تشریح و تبیین کلیه فعالیت های تاثیرگذار بر ایمنی، بهداشت و محیط زیست جهت پیشگیری از بروز حوادث جانی، خسارات مالی، بیماری های شغلی جهت همکاری، کارفرما و کلیه افراد ذینفع در پروژه های حاضر می باشد.

دامنه کاربرد طرح HSE PLAN در تمامی محیط های کاری پروژه جهت استفاده کلیه همکاران و پیمانکاران قابل اجرا است. بنابراین سازمان شما می تواند از نمونه HSE PLAN پیمانکاران برق، که در این مقاله قابل دانلود است، استفاده نماید، برای تمامی پیمان ها.

نحوه تدوین طرح HSE PLAN:

مسئول نگارش و تدوین طرح HSE PLAN مسئولین ایمنی یا افسران ایمنی کارگاهی هستند.

اگر شما مسئول ایمنی یا افسر HSE یک شرکت پیمانکاری هستید که نیاز به نمونه HSE PLAN پیمانکاران برق دارید، می توانید از نمونه مکتوب شده در سایت ما استفاده کنید و HSE PLAN مربوط به کار کارگاهی خود را تدوین نمایید.

برای تدوین طرح HSE PLAN شما باید نواحی تحت پوشش         مدیریت پروژه را تکمیل نمایید. مثلاً در نمونه HSE PLAN پیمانکاران برق نواحی تحت پوشش شهرستان لامرد-تاسیسات تقویت فشار گاز خیرگو تا پست برق علامرودشت به طول 35Km. اعلام شده است.

خط مشی شرکت شما برای تدوین طرح HSE PLAN از موارد مهمی است که باید حتما در HSE PLAN مکتوب گردد. شما باید حتما چارت سازمانی خود را در طرح مکتوب کرده و جایگاه سازمانی خودتان به عنوان افسر ایمنی را در طرح HSE PLAN اعلام کنید.

اهداف کلان و استراتژیک HSE و اهداف خرد از تدوین HSE PLAN را باید حتما در طرح HSE PLAN خود مکتوب نمایید.

مسئولیت رهبری، افسر ایمنی، افسر HSE و تمامی کارکنان مربوط به پروژه باید در طرح اچ اس ای پلن مشخص باشد.

نمونه HSE PLAN پیمانکاران برق مکتوب شده در مقاله فوق تمامی مواردی که شما برای تدوین طرح HSE PLAN نیاز دارید مکتوب شده است.

برای خرید فایل WORD طرح HSE PLAN خطوط انتقال نیرو با ما در ارتباط باشید.

3 دیدگاه دربارهٔ «نمونه HSE PLAN پیمانکاران برق»

    1. این پیام از طرف تیم پشتیبانی هوداک سیستم فرتاک ارسال شده
      سلام. ممنون از شما چنانچه به متن کامل HSE PLAN برق و نیرو نیاز داشتید با ما در ارتباط باشید ما فایل WORD را در اختیار شما می گذاریم
      برای دریافت طرح HSE یا پلن اچ اس ای با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button