دسته ها

آخرین مطالب

مقالات مرتبط

فرم درخواست گواهینامه

مستندات استاندارد ها

دریافت ایزو ارزان

شرایط دریافت ایزو ارزان

دریافت ایزو ارزان

دریافت ایزو ارزان قابل استعلام و معتبر درخواست اغلب متقاضیانی است که خواهان حضور در مناقصه هستند یا جهت برندینگ، مارکتینگ محصولات یا خدمات خود اعلام نیاز می کنند. اخذ گواهینامه ایزو ارزان قابل استعلام و معتبر امروزه با به وجود آمدن نهادهای صادر کننده که اغلب جعلی هستند و مورد تایید هیچ سازمانی نیستند به راحتی امکان پذیر شده است. به نوعی که متقاضی دریافت ایزو ارزان با یک سرچ ساده در موتور جستجوگر گوگل با اسامی برندها و شرکت های مختلفی آشنا می شود که تماما ادعا دارند گواهینامه ایزو ارزان، معتبر و قابل استعلام صادر می کنند.

مقاله دریافت ایزو ارزان توسط مشاوران شرکت هوداک سیستم فرتاک جهت اطلاع رسانی از نهادهای صادر کننده گواهی نامه ISO در ایران، تدوین و منتشر شده است. از طریق مقاله دریافت ایزو ارزان سعی شده اطلاعات کاملی در مورد اعتبار گواهی ایزو دریافتی همینطور اعتبار نهاد صادر کننده در اختیار متقاضی گذاشته شود تا هزینه بالایی بابت اخذ اینگونه از گواهینامه ها پرداخت نشود.

گواهینامه ایزو سند معتبر شرکت ها، سازمان ها همینطور کسب وکارهای کوچک است که می توانند از طریق دریافت گواهی ایزو محصول و خدمات خود را بهتر در بازارهای داخلی و بین المللی به فروش برسانند. شرکت های پیمانکاری زمانیکه درخواست حضور در مناقصه را دارند توسط مسئول مناقصه درخواست ارائه گواهینامه ایزو می شود، لذا هدف اخذ ایزو توسط شرکت های پیمانکاری برای حضور در مناقصات می باشد.

بنابراین دریافت ایزو ارزان قابل استعلام و معتبر توسط متقاضیان درخواست بیشماری دارد، لذا در این مقاله سعی شده به معرفی چند مرجع که اقدام به صدور ایزو ارزان قابل استعلام و معتبر می کنند بپردازد. در ادامه مقاله (دریافت ایزو ارزان) با ما همراه شوید.

متقاضیان دریافت ایزو ارزان:

دریافت ایزو ارزان قابل استعلام و معتبر درخواست اغلب متقاضیانی است که خواهان حضور در مناقصه هستند یا جهت برندینگ، مارکتینگ محصولات یا خدمات خود اعلام نیاز می کنند. اخذ گواهینامه ایزو ارزان قابل استعلام و معتبر امروزه با وجود پیدایش نهادهای صادر کننده جعلی که مورد تایید هیچ سازمان استانداردی نیستند به راحتی امکان پذیر شده است. به نوعی که متقاضی دریافت ایزو ارزان با یک سرچ ساده توسط موتور جستجوگر گوگل با اسامی، برندها و شرکت های مختلفی آشنا می شود که تماما ادعا دارند گواهینامه ایزو ارزان، معتبر و قابل استعلام صادر می کنند.

متقاضیانی که دنبال دریافت ایزو ارزان هستند عموما شرکت های پیمانکاری هستند که برای حضور در مناقصات و اعتبارسنجی توسط مسئول مناقصه نیاز به اخذ ایزو پیدا می کنند. اغلب اینگونه متقاضیان دنبال مبحث پیاده سازی، ممیزی و نوع اعتبار نهاد صادر کننده گواهینامه ایزو نیستند، بلکه دنبال مرجعی هستند تا بتوانند با حداقل هزینه ممکن و در مدت زمان کوتاه تری اقدام به دریافت ایزو ارزان نمایند.

طی سالیان اخیر و با توجه به سطح آشنایی مدیران به محیط سایت ها، شرکت های صدور گواهینامه ایزو بسیاری به وجود آمده اند و به راحتی برای متقاضیان بدون مشکلات حسابرسی که متقاضیان سر راه خود داشتند، اقدام به صدور گواهینامه می کنند. متقاضیان اخذ گواهی نامه ISO طی سالیان گذشته حتما می بایست الزامات استاندارد ایزو تدوین شده توسط سازمان بین المللی ISO را رعایت (پیاده سازی الزامات استاندارد ایزو)، حسابرسی توسط ممیز نهاد صادر کننده انجام و سپس گواهینامه ایزو توسط مرجع صدور، صادر می شده. این امر مشمول زمان، هزینه های ممیزی، مشاوره و پیاده سازی برای متقاضیان می شده که اغلب شرکت ها به دلیل عدم زیر ساخت های اصولی و عموما عدم آموزش پذیری کارکنان سعی داشته اند راهی پیدا کنند تا به راحتی بتوانند اقدام به دریافت ایزو معتبر نمایند.

بنابراین با توسعه دنیای دیجیتال مارکتینگ، توسعه فضای اینترنت و دسترسی پذیری ساده تر به محیط گوگل انواع سایت ها به زبان انگلیسی به وجود آمد که به نوعی تایید کننده گواهینامه ایزو صادر شده توسط مرجع صدور می باشد. لذا متقاضیان به راحتی می توانند اقدام به دریافت ایزو ارزان، قابل استعلام و عموما معتبر نمایند و از همه مهمتر برای دریافت گواهی ایزو نیاز به مشاوره جهت پیاده سازی، نیاز به حضور ممیز جهت حسابرسی ندارند.

مراحل اخذ ایزو

شرایط دریافت ایزو ارزان:

شرایط دریافت ایزو ارزان، قابل استعلام و معتبر به راحتی امکان پذیر شده به دلیل اینکه تعداد نهادهای صادر کننده ایزو بسیار زیاد شده و به دلیل رقابتی شدن بازار و جذب مشتری بیشتر هر یک از این نهاد ها سعی داشته مسیر راحت تری پیش پای متقاضی بگذارند تا پول بیشتری به جیب بزنند. توسط پر کردن یک فرم اطلاعات که توسط نهاد صادر کننده در اختیار متقاضی قرار می گیرد و البته برای خالی نبودن عریضه درخواست ارسال اساسنامه شرکت و یا لوگو شرکت، متقاضی در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند گواهینامه ایزو دریافت کند. پس بنابراین دریافت ایزو ارزان شرایط خاصی ندارد و صرفا متقاضی باید یک فرم اطلاعات تکمیل و سپس مبلغ را واریز نماید.

مهمترین چالش برای دریافت ایزو ارزان پرس و جو در مورد نهاد صادر کننده ایزو است که آیا گواهینامه صادر شده حداقل اعتبارات را دارد؟ یا اینکه آیا گواهینامه اخذ شده مورد تایید مسئول مناقصه یا بازارهای بین المللی می باشد، بنابراین بزرگترین چالش متقاضیان اخذ ایزو، اعتبار ایزو و نحوه رجیستری گواهینامه ایزو می باشد.

تقریبا می توان عنوان کرد تمام گواهینامه های ایزو که توسط نهادهای صادر کننده، صادر می شود قابل رجیستری می باشد پس بنابراین این دغدغه متقاضیان برطرف شده. حتی برخی مراجع صادر کننده با تهیه دامنه انگلستان یا آلمان اقدام به بالا آوردن سایت با دامنه انگلیس می کنند و اعلام می کنند گواهینامه ایزو توسط مرجع انگلیسی صادر می شود که باعث بالا رفتن اعتبار گواهینامه می شود.

چالش بعدی متقاضیان تایید اعتبار گواهی ایزو توسط کارفرمایان است، برخی از نهاد های صادر کننده سال های گذشته شروع به صدور گواهی ایزو کرده اند. بنابراین به نوعی خود را به عنوان یک برند صدور گواهینامه استاندارد به بازار معرفی کرده اند و نام مرجع صادر کننده برای کارفرمایان یا بازرگانان آشنا می باشد. لذا مسلما اخذ گواهینامه ایزو از این نهادها مورد تایید قرار می گیرد که البته نهاد صادر کننده بلحاظ اینکه مورد تایید سازمان استاندارد هیچ کشوری و توسط انجمن اعتبار بخشی بین المللی IAF تایید نشده، گواهینامه ایزو صادر شده ارزش بین المللی ندارد.

هزینه اخذ گواهینامه ایزو:

هزینه اخذ گواهی ISO چالش متقاضیان دریافت ایزو ارزان می باشد، لذا متقاضیان دنبال مراجعی هستند تا با کمترین هزینه اعلام شده بتوانند گواهینامه ایزو معتبر و قابل استعلام دریافت کنند. مهمترین شعار شرکت هوداک سیستم فرتاک اخذ گواهینامه معتبر با حداقل هزینه ممکن می باشد. بنابراین متقاضیان می توانند توسط شرکت هوداک سیستم فرتاک اقدام به دریافت ایزو ارزان، قابل استعلام و معتبر نمایند.

با توجه به پیدایش مراجع صدور گواهینامه ایزو که تماما به صورت فیک اقدام به صدور مدرک ISO می کنند لذا انتخاب متقاضی برای دریافت ایزو ارزان بسیار زیاد می باشد. تقریبا حدود 30 مرجع صدور گواهینامه ایزو فیک در ایران فعالیت می کنند و گواهینامه ایزو صادر می کنند. برخی از این نهادها سعی می کنند با مدارک تقلبی خود را به سازمان ها و یا وزارتخانه های مهم پیوند بزنند و اعلام می کنند گواهینامه ایزو صادر شده تو.سط آنها مورد تایید می باشد. نکته مهمی که باید متقاضی اخذ گواهینامه استاندارد توجه داشته باشد اینکه مرجع صادر کننده ایزو معتبر توسط مرکز ملی تایید صلاحیت ایران  (NACI) و در سایت مرکز ملی تایید صلاحیت ایران تایید می گردد.

بنابراین بلحاظ بازار رقابتی که بین مراجع صادر کننده به وجود آمده متقاضی می تواند به راحتی نهادی که با کمترین هزینه گواهی نامه ایزو صادر می کند را شناسایی و اقدام به اخذ گواهینامه ایزو کند. جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید.

چقدر هزینه دریافت ایزو 9001
مراجع صادر کننده ایزو ارزان:

نام نهادهای صادر کننده ایزو ارزان درخواست متقاضیان دریافت ایزو ارزان، قابل استعلام و معتبر می باشد که در انتهای این مقاله به آن پرداخته می شود. شرکت هایی که گواهینامه ISO صادر می کنند با یک سرچ ساده توسط گوگل به راحتی قابل دسترس هستند، منتها موضوعی که متقاضیان باید در نظر داشته باشند اینکه تمامی مراجع معرفی شده اعتبار بین المللی (مجوز صدور گواهینامه ایزو) نداشته، بنابراین گواهی نامه ایزو صادر شده فاقد اعتبار بین المللی می باشد.

متاسفانه تعداد اینگونه از مراجع داخل ایران بسیار زیاد است که هریک سعی می کنند به نوعی اعتماد مشتری را جذب کنند و با قیمت های بالا اقدام به صدور گواهینامه ایزو می کنند. قبل از اینکه مشتری بخواهد هزینه ای بابت دریافت ایزو پرداخت کند داشتن اطلاعات کافی در مورد اعتبار سنجی نهاد صادر کننده از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. لذا پیشنهاد می شود قبل از دریافت ایزو از یک مشاور صادق و قابل اعتماد کمک بخواهید.

شرکت هوداک سیستم فرتاک نهاد صادر کننده استاندارد ایزو نیست بلکه مشاور استاندارد جهت کارسازی و صدور همچنین پیاده سازی الزامات استاندارد ایزو می باشد. لذا به دلیل اینکه سیستم فرتاک خود صادر کننده ایزو نیست بنابراین هدف مشاوران مرکز ارائه اطلاعات دقیق در مورد اعتبار مرجع صادر کننده همچنین مراحل اخذ ایزو و در نهایت معرفی نهاد صادر کننده ایزو است.

دریافت ایزو ارزان به راحتی امکان پذیر می باشد منتها نکته ای که باید متقاضی حتما توجه داشته باشد اینکه گواهینامه دریافتی توسط چه نهاد اعتبار سنجی تایید می شود و در کدام سایت رجیستری می شود. سایت هایی همانند ASCB، IAFCB و غیره (در کل به غیر از سایت مرجع IAF) تماما فیک هستند و توسط خود ایرانی ها ساخته پرداخته شده. لذا چنانچه مشاور اعلام می کند گواهینامه در سایت ASCB اعتبار سنجی می شود یا در سایت ASCB قابل استعلام است حتما توجه داشته باشید که این سایت ها فیک بوده و به هیچ عنوان توسط هیچ کشوری تایید نمی شود.

نهادهای صدوری که توسط ASCB یا IAFCB تایید می شوند نیز فیک بوده و اصطلاحا CB های خصوصی نامیده می شود، بنابراین دریافت گواهینامه ایزو از این CB ها ارزان بوده و به سرعت متقاضی می تواند اقدام به اخذ ایزو نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانیم:

نحوه اخذ گواهینامه ایزو شرکت ها

اخذ گواهینامه IMS

 

برچسب ها: دریافت ایزو ارزان، دریافت گواهینامه ایزو ارزان، اخذ گواهی نامه ISO ارزان، اخذ ایزو ارزان و قابل استعلام، اخذ فوری گواهینامه ایزو ارزان، اخذ گواهینامه ایزو ارزان برای شرکت

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button