دسته ها

آخرین مطالب

مقالات مرتبط

فرم درخواست

دانلود مستندات

شرکت های صادر کننده ایزو

شرکت های صادر کننده ایزو، شرکت های صادر کننده گواهینامه ایزو، نهاد های صادر کننده ایزو در ایران، شرکت های صادر کننده گواهی نامه ایزو در ایران، لیست شرکت های صادر کننده ایزو در ایران، شرکت های صادر کننده ایزو معتبر در ایران، مراجع صادر کننده گواهی نامه ایزو، نام و نشانی نهاد صادر کننده ایزو در ایران و….. تماما کلمات کلیدی است که متقاضیان اخذ گواهی نامه ISO در ایران توسط موتور جستجوگر گوگل سرچ می کنند.

اخذ گواهینامه ایزو برای پیمانکاران و شرکت های تولید کننده از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شرکت های پیمانکاری برای حضور در مناقصه یا ورود به وندور لیست شرکت نفت، شرکت های تولیدی جهت ورود به بازار های بین المللی و بازار داخلی اقدام به اخذ استاندارد بین المللی، استاندارد ایزو می کنند.

استانداردهای ISO برای ارائه راهنمایی، هماهنگی، ساده سازی و یکسان سازی معیارها به شرکت ها و سازمان ها به منظور کاهش هزینه ها و افزایش اثربخشی و همچنین استاندارد کردن استانداردهای محصول و خدمات برای سازمان های بین المللی ایجاد شده است.

بنابراین بلحاظ اینکه شرکت های خدماتی و تولیدی داخلی بتوانند خود را هم معیار با سازمان های بین المللی کنند، موظف به اخذ گواهینامه ایزو هستند. لذا به دنبال شرکت های صادر کننده ایزو هستند تا نیاز خود را برطرف کنند. جهت انتخاب نهاد صادر کننده گواهینامه ایزو ما به شما کمک می کنیم.

گواهینامه هدف-از-ایجاد-استاندارد-ایزو-چیست-؟

هدف از ایجاد استاندارد ایزو چیست ؟

استانداردهای ISO برای ارائه راهنمایی ، هماهنگی ، ساده سازی و یکسان سازی معیارها به شرکت ها و سازمان ها به منظور کاهش هزینه ها و افزایش اثربخشی و همچنین استاندارد کردن استانداردهای محصول و خدمات برای سازمان های بین المللی ایجاد شده است.

سازمان بین المللی استاندارد (ISO) سازمانی غیر دولتی می باشد که، اعضاء این سازمان توسط سازمان های استاندارد دیگر کشورها تعیین شده است. سازمان ISO بزرگترین توسعه دهنده استاندارد بین المللی داوطلبانه در جهان است و تجارت جهانی را با ارائه استانداردهای مشترک بین ملت ها تسهیل می کند.

هدف از به وجود آمدن سازمان ایزو ایجاد محصولات و خدمات ایمن، کاهش خطا و اتلاف زمان، ایجاد بهره وری برای سازمان ها را افزایش می دهد. اخذ گواهینامه ایزو همینطور استقرار الزامات استاندارد ایزو به سازمان های درگیر کمک می کند با امکان مقایسه مستقیم محصولات از بازارهای مختلف،  روند کاری شرکت ها را برای ورود به بازارهای جدید تسهیل می کنند و به توسعه عادلانه تجارت جهانی کمک می کنند.

سازمان استاندارد ایزو همچنین برای محافظت از تولید کننده و مصرف کنندگان نهایی محصولات و خدمات اطمینان حاصل می کنند که، محصولات دارای گواهینامه با حداقل استانداردهای تعیین شده در سطح بین المللی مطابقت دارند. بنابراین سازمان ها و شرکت های بیشماری دنبال شرکت های صادر کننده ایزو هستند تا، اقدام به اخذ گواهینامه ایزو نمایند.

نهاد صادر کننده ایزو چه نامیده می شود ؟

نهاد صادر کننده ایزو اختصارا CB نامیده می شود، Certification Body (بدنه صدور) نهاد صادر کننده ایزو است. شرکت های CB بیشماری در ایران فعال هستند که برخی از آنها اعتبار بین المللی دارند و تعداد بسیاری از آنها فاقد اعتبار بین المللی می باشند.

بنابراین مهمترین مشکلات متقاضیان اخذ گواهینامه ایزو، جستجوی شرکت های صادر کننده ایزو معتبر می باشد. اغلب متقاضیان گواهی نامه ISO خواستار اخذ گواهینامه معتبر ایزو در کمترین زمان ممکن، بدون دردسر و با حداقل زمان ممکن هستند.

زمانی که متقاضی توسط موتور جستجوگر گوگل سرچ می کند شرکت های صادر کننده ایزو، سایت گوگل شرکت های بیشماری را معرفی می کند. لذا اولین چالش متقاضی زمانی شروع می شود که با چند شرکت صحبت می کند و تمام این شرکت ها اعلام می کنند گواهینامه ایزو معتبر صادر می کنند.

حال اینکه متقاضی می خواهد بداند شرکت های صادر کننده ایزو معتبر چگونه شناسایی می شوند. پیشنهاد می شود حتما مقاله شرکت های ارائه دهنده ایزو در ایران مطالعه گردد. شرکت های صادر کننده ایزو اختصارا CB شناخته می شوند. CB ها باید مورد تایید سازمان استاندارد کشور ها فعالیت کنند. بنابراین نهاد صادر کننده ایزویی (CB) معتبر است که، توسط سازمان استاندارد کشور خودش تایید شده باشد و آن سازمان استاندارد مورد تایید انجمن اعتبار سنجی بین المللی IAF باشد.

مزایای اخذ گواهینامه ISO چیست ؟

استانداردهای بین المللی ISO بدان معناست که مصرف کنندگان می توانند اطمینان داشته باشد که محصولات مطمئن و با کیفیت هستند. گواهینامه ISO می تواند برای شرکت ها بسیار عالی باشد زیرا یک اعتبار بین المللی امکان فعالیت در خارج از مرزهای ملی را فراهم می کند، به این معنی که شرکت ها می توانند فروش و درآمد خود را افزایش دهند. شرکت هایی که دارای برچسب ISO هستند از گواهینامه ایزو کمک می گیرند تا باعث بهبود وجهه خود شوند و به بقیه دنیا نشان می دهند که مطابق با استانداردهای بین المللی کار می کنند. برای بسیاری از خریداران و مشتریان، این نشانه ای است که شرکت ها محصولات و خدمات عالی ارائه می دهند.

استانداردهای ISO سعی در اطمینان از کیفیت، سازگاری و ایمنی دارند و به ما نشان می دهند که چگونه کیفیت را بررسی کنیم. فواید بسیاری برای مشاغل وجود دارد که این استانداردها را پذیرفته اند شامل:

با دریافت گواهینامه ISO، شرکت ها این فرصت را دارند که قابلیت اطمینان خود را به خریداران، تأمین کنندگان، شرکای تجاری و دولت نشان دهند. قابلیت اطمینان به معنی کیفیت، ایمنی و دوام محصولات و  یا خدمات است.

استانداردهای ISO با دادن دانش لازم برای بهینه سازی عملیات خود برای اینکه بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند، عملکرد را بهبود می بخشند.

استانداردهای ISO به سازمانها کمک می کند تا کیفیت خدمات خود را بهبود بخشند، پروژه ها را به بهترین شکل مدیریت کنند و به بازارهای جدید دسترسی پیدا کنند، زیرا محصولات و خدمات می توانند با استانداردهای بین المللی سازگار باشند.

هنگامی که کسب و کار دارای گواهینامه ISO شد، سازمان های اخذ کننده می توانند گواهینامه کیفیت خود را تبلیغ کنند و همچنین به درخواست شرکت ها که گواهینامه ISO را ضروری می دانند، پاسخ دهند. بنابراین، مجوز ISO می تواند فروش و درآمد شما را افزایش دهد.

یکی از مزایای اصلی اخذ گواهینامه ISO  این است که سازمان ها را از قبل برای مقابله با خطرات و تبدیل آنها به فرصت آماده می کند.

پایداری به طور فزاینده ای مهم شده است و اخذ گواهی نامه ایزو به سازمان ها کمک می کند تا ثابت کنند که آنها واقعاً متعهد به مقابله با چالش های زیست محیطی و اجتماعی هستند.

استانداردهای ISO به نفع سازمان هایی است که می خواهند فناوری های نوظهور را تجاری کنند. این استانداردها به کسب و کارها کمک می کنند تا ویژگی های اصلی محصولات یا خدمات با کیفیت را ایجاد کنند. با اجرای استانداردهای ISO، اعتبار خود را به مشتریان، کارمندان و سایر سهامداران نشان می دهید.

شرکت های صادر کننده ایزو معتبر به سازمان ها کمک می کنند تا به بهترین وجه از مزایای اخذ گواهینامه ISO بهره ببرند. لذا برای انتخاب شرکت های صادر کننده ایزو می توانید از مشاوره، مشاوران شرکت هوداک سیستم فرتاک استفاده کنید.

نام شرکت های صادر کننده ایزو معتبر:

شرکت های صادر کننده ایزو در ایران به سه دسته کلی تقسیم بندی می شوند. CB هایی که گواهینامه بین المللی ISO صادر می کنند که خود در دو دسته مجزا فعالیت می کنند و CB های خصوصی که گواهینامه صادر شده دارای اعتبار بین المللی نمی باشد.

نهاد های اصلی صادر کننده ایزو (CB) معتبر، حتما مورد تایید سازمان استاندارد کشور خودشان و در نهایت مورد تایید انجمن بین المللی IAF هستند. نهاد مرکز ملی تایید صلاحیت ایران (NACI) به عنوان سازمان استاندارد ایران تعدادی نهاد صادر کننده ایزو معرفی کرده که در سایت مرکز قابل استعلام می باشد. لذا پیشنهاد می شود مقاله شرکت صادر کننده ایزو مورد تایید NACI مطالعه گردد. دسته دوم CB هایی که در ایران گواهی نامه ایزو صادر می کنند توسط نهاد های استاندارد کشور های خارجی تایید می شوند. مثلا نهاد صادر کننده ایزو BRSM تحت نظارت IAS امریکا در ایران گواهینامه ایزو صادر می کند. نکته مهمم اینکه شرکت های صادر کننده ایزو که در دسته دوم جای می گیرند، گواهینامه ایزو با هزینه کمتری نسبت به دسته نخست صادر می کنند، حتی سطح سخت گیری کمتری در مورد حسابرسی (ممیزی) نسبت به دسته اول دارند.

دسته سوم شرکت های صادر کننده ایزو در ایران را CB های خصوصی تشکیل می دهند که اغلب توسط خود ایرانی ها به وجود آمده اند. گواهینامه ایزو صادر شده توسط اینگونه شرکت ها اعتبار بین المللی ندارد بلحاظ اینکه مورد تایید هیچ سازمان استانداردی نمی باشند.

متاسفانه یا خوشبختانه تعداد اینگونه شرکت های صادر کننده ایزو در ایران زیاد است و عموما اعلام می کنند گواهینامه ایزو معتبر مورد تایید انجمن ASCB، مورد تایید کشور انگلستان، ایران کانادا یا آلمان صادر می کنند. در صورتیکه تمام این گواهینامه ها در ایران و به صورت خصوصی توسط خود شرکت ها صادر می شود. مدت زمان صدور گواهینامه ایزو توسط این شرکت ها بسیار کم بوده و اصطلاحا گواهینامه ایزو فوری صادر می کنند. شرکت هایی که در دسته سوم قرار می گیرند بدون ممیزی و حسابرسی گواهینامه ایزو صادر می کنند. بنابراین شرکت هایی که برای اهداف مشخص شده نیاز فوری به اخذ گواهینامه ایزو دارند، می توانند توسط این شرکت ها اقدام کنند.

هزینه اخذ گواهینامه ایزو توسط اینگونه شرکت ها بسیار پایین است، لذا متقاضیان جهت اخذ گواهینامه ایزو هزینه بالایی پرداخت نکنند. شرکت هوداک سیستم فرتاک می تواند بر اساس نیاز متقاضیان اقدام به اخذ گواهینامه ایزو با کمترین هزینه و در مدت زمان کوتاهی نماید. لذا قبل از پرداخت هزینه بابت صدور گواهینامه ایزو از مشاوره ما بهره ببرید.

شرکت های صادر کننده ایزو (خلاصه مطلب):

در مقاله شرکت های صادر کننده ایزو سعی شد ابتدا در مورد هدف از ایجاد سازمان بین المللی ISO مطالبی هر چند کوتاه مکتوب گردد. نام نهاد صادر کننده ایزو موضوع بعدی بود که در مورد آن چند خط مکتوب شد و سپس در مورد اعتبار سنجی نهاد صادر کندده ایزو صحبت شد.

مزایای اخذ گواهینامه ISO موضوع دیگری بود که چند خطی در این مقاله در مورد آن توضیح داده شد و در نهایت در مورد شرکت های صادر کننده ایزو معتبر و شرکت های صادر کننده ایزو فوری چند خطی مکتوب شد. متقاضیان اخذ گواهینامه ISO با مطالعه مقاله فوق همچنین مقالات ستون سمت راست می توانند اطلاعات دقیقی در مورد شرکت های صادر کننده ایزو، نوع اعتبار گواهینامه ایزو، تشخیص گواهینامه ایزو قلابی همچنین هزینه اخذ گواهینامه ایزو به دست آورند.

شرکت هوداک سیستم فرتاک، شرکت صادر کننده ایزو در ایران نیست بلکه شرکت مشاوره ایزو است که روند اخذ گواهینامه ایزو سازمان ها، شرکت ها و به طور کلی متقاضیان را تسهیل می کند. بنابراین برای اخذ گواهینامه ایزو یا انتخاب شرکت صادر کننده ایزو می توانید از مشاوره رایگان همکاران ما بهره ببرید.

هدف شرکت هوداک سیستم فرتاک این است که، متقاضیان اخذ گواهینامه ایزو گواهینامه معتبر را ارزان بخرند.

بیشتر بخوانیم:

چرا استاندارد مهم است ؟

چه گواهینامه ایزو برای تخصص من ضروری است ؟

 

برچسب ها: شرکت های صادر کننده ایزو، مزایای اخذ گواهینامه ایزو، هدف از ایجاد سازمان ایزو، نهاد صادر کننده ایزو، شرکت های صادر کننده گواهینامه ایزو، شرکت های صادر کننده ایزو معتبر

 

34 دیدگاه دربارهٔ «شرکت های صادر کننده ایزو»

  1. مژگان سهرابي

    تشكراز تيم فرتاك هوداك و صبوري و پيگيري اين مجموعه كاربلد و حرفه اي مخصوصا جناب آقاي مهندس كريمي كه همواره با صبوري و توضيحات و مشاوره عاليشان به ما در اخذ گواهينامه ها كمك و راهنمايي مي نمايند .اميدوارم همواره سلامت و موفق باشين .

  2. از برخورد بسیار بسیار خوب و شایسته کارشناسان شما و راهنمایی ارزنده آنان و کیفیت گواهینامه های صادره بسیار سپاسگزارم. از خدمات ارایه شده بسیار راضی هستم . موفق و پاینده باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button