اطلاعات کاربردی

نمونه گواهینامه ها

دریافت گواهینامه ایزو چقدر هزینه دارد

دریافت گواهینامه ایزو چقدر هزینه دارد، اولین سوالی که در ذهن متقاضی اخذ گواهینامه ایزو تداعی می شود اینکه دریافت گواهینامه ایزو چقدر هزینه دارد. اولین سوالی که کارفرمایان جهت گرفتن ایزو می پرسند اینکه صدور گواهینامه ایزو چقدر هزینه دارد و روند صدور گواهینامه ایزو چگونه است. مدارک لازم جهت گرفتن گواهینامه ایزو سوال بعدی کافرمایان است که توسط مقاله فوق سعی می شود توضیحات کاملی در مورد چالش متقاضیان ارائه گردد.

هزینه دریافت گواهینامه ایزو مبحثی است که تمامی کارفرمایان به آن توجه دارند. با توجه به وضعیت اقتصادی اغلب شرکت های پیمانکاری، سعی می کنند با حداقل هزینه ممکن گواهینامه ایزو معتبری تهیه کنند.

اخذ گواهینامه ایزو چقدر هزینه دارد؟

هزینه دریافت گواهینامه ایزو مبحثی است که تمامی کارفرمایان به آن توجه دارند. با توجه به وضعیت اقتصادی اغلب شرکت های پیمانکاری، سعی می کنند با حداقل هزینه ممکن گواهینامه ایزو معتبری تهیه کنند. حال اینکه برای گرفتن گواهینامه ایزو ارزان قیمت توسط چه شرکتی امور مربوطه را هماهنگ کنیم. زمانی که متقاضیان اخذ گواهینامه ایزو توسط موتور جستجوگر www.google.com  سرچ خود را شروع می کنند با شرکت های بیشماری مواجه می شود که اغلب ادعا می کنند گواهینامه ایزو ارزان قیمت و معتبر ارائه می دهند. بنابراین اولین چالش متقاضی انتخاب شرکت صادر کننده ایزو بین تمامی این شرکت ها می باشد. شرکت هوداک سیستم فرتاک مشاور شما بابت انتخاب مرجع صدور ایزو می باشد.

اخذ گواهینامه ISO,HSE ارزان

گستردگی مراجع صادر کننده گواهینامه ایزو در ایران بسیار است، لذا استفاده از یک مشاور ایزو جهت دریافت گواهینامه ایزو معتبر و ارزان توسط شرکت مهندسی هوداک سیتم فرتاک پیشنهاد می شود. ابتدا برای اینکه جواب سوال دریافت گواهینامه ایزو چقدر هزینه دارد، را پیدا کنید بهتر است مشخص شود هدف از گرفتن گواهینامه ایزو چیست.

اغلب متقاضیان اخذ گواهینامه ایزو پیمانکاران یا کارفرمایانی هستند که برای ورود به مناقصه نیاز پیدا می کنند به ارائه گواهینامه ایزو. بنابراین متقاضی می تواند با حداقل هزینه ممکن و در مدت زمان کوتاهی اقدام کند برای گرفتن گواهینامه ایزو مورد تایید مسئول مناقصه. پیشنهاد می شود فریب افراد سوء استفاده گر را نخورید و هزینه بالایی برای دریافت گواهینامه ایزو انجام ندهید.

کار مشاور ایزو چیست

امروزه چنانچه خرید محصول، پکیج یا خدماتی را دارید، با توجه به گستردگی صنایع نیاز است که با یک خبره هماهنگ باشید. نشانه های یک مشاور خوب اطلاعات دقیق از کیفیت محصول، شناخت کافی از ارائه خدمات سازمان تحویل دهنده محصول، و برآورد هزینه تمام شده محصول می باشد. مشاور ایزو می بایست اطلاعات کافی از اعتبار مرجع صادر کننده ایزو، اعتبار گواهینامه ایزو، و هزینه دریافت گواهینامه ایزو داشته باشد. لذا هماهنگی با یک مشاور ISO با توجه به گستردگی مراجع صادر کننده ایزو  جهت دریافت گواهینامه ایزو مناسب با حداقل قیمت بسیار ضرورت داشته.

مشاوران شرکت هوداک سیستم فرتاک می توانند در زمینه اخذ گواهینامه ایزو کارفرمایان را راهنمایی کنند و در صورت نیاز شرکت هوداک گواهینامه مورد نیاز متقاضی را اخذ نماید.

دریافت گواهینامه ایزو چقدر هزینه دارد

کارفرمایان جهت اخذ گواهینامه ایزو باید بدانند هدف از دریافت گواهینامه ISO چیست. مراجعی که گواهینامه ایزو در ایران صادر می کنند اعتبار های متفاوتی دارند، البته تمام مراجع ادعا می کنند گواهینامه ایزو بین المللی صادر می کنند ولی در عمل اینگونه نیست. بنابراین هدف از گرفتن گواهینامه ایزو بسیار مهم است بلحاظ اینکه کارفرما می تواند گواهینامه ایزو از 500000 هزار توان در ایران دریافت کند تا 20000000 میلیون تومان.

چنانچه هدف از دریافت گواهینامه ایزو صرفا جهت ورود به مناقصات و دریافت حداکثر امتیازات باشد، کارفرما می تواند گواهینامه ایزو معتبر مورد تایید مسئول مناقصه با حداقل هزینه ممکن دریافت نماید. لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

روند صدور گواهینامه ایزو چگونه است

چالش برخی متقاضیان ایزو مدارک مورد نیاز جهت اخذ گواهینامه ایزو است. برای دریافت گواهینامه ایزو ابتدا باید متقاضی مرجع صدور ایزو را مشخص نماید. بلحاظ اینکه هر مرجعی بسته به سطح سخت گیری و اعتبار خود مدارک متفاوتی در خواست میکند. چنانچه متقاضی اخذ گواهینامه ایزو بخواهد مدرک بین المللی ایزو دریافت کند باید ابتدا الزامات استاندارد ایزو توسط یک مشاور ایزو پیاده سازی نماید سپس ممیزی شود بعد گواهینامه ایزو صادر می شود.

البته متقاضیان اخذ گواهینامه ایزو می توانند با تکمیل نمودن فقط فرم درخواست ایزو و ارسال اساسنامه همینطور واریز وجه صدور گواهینامه، اقدام کنند برای گرفتن گواهینامه ایزو.

دریافت گواهینامه ایزو چقدر هزینه دارد، لطفا با شرکت هوداک سیستم فرتاک در تماس باشید.

برچسب ها: دریافت گواهینامه ایزو چقدر هزینه دارد

Call Now Button